Karakter TV Manakah Aku Nak Jadi? - Top 5 Karakter Siri TV Lelaki

Sunday, April 6, 2014

Hari tu, wife tanya aku, kalau aku diberi peluang untuk bawak satu watak dalam siri tv, watak macam mana yang aku nak jadi. Aku pun terpikir jugak, apa maksud dia watak yang macam mana? Aku ingatkan untuk pilih watak yang dah sedia ada di siri-siri tv sekarang. So memang tak terpikir jugak lah.

Sebelum tu wife aku pernah buat entri pasal karakter perempuan dalam siri tv feveretnya. Aku pun ada jugak karakter-karakter feveret untuk siri tv. So lepas dah beberapa hari, baru lah aku bagi jawapan kat wife aku. Kalau boleh aku teringin nak jadi macam Chandler Bing, karakter Friends.

Aku pilih Chandler sebab watak dia sangat cool, kelakar, easy going, dan paling penting, tak annoying. Aku memang suka layan Friends dan HIMYM. Tapi kalau perasan, setiap karakter dalam siri tv ni mesti ada sisi annoying diorang. Tapi tak sangat untuk Chandler. Tu sebab aku kalau diberi peluang untuk bawak watak dalam siri tv, aku teringin nak watak yang ade punchline kelakar, sempoi dan diminati penonton.

Sebenarnya bukan Chandler saja karakter yang aku suka dalam siri tv. Ni antara top 5 karakter lelaki siri tv yang aku suka, dah tentu nombor satu adalah Chandler.

#1. Chandler Bing - Friends


#2. Marshall Eriksen - How I Met Your Mother


#3. Tyrion Lannister - Game of Thrones


#4. Walter White - Breaking Bad


#5. Jake Peralta - Brooklyn Nine-Nine

No comments:

Post a Comment

 

Isteri Saya Distributor Shaklee

Bahan Bacaan